Показать сообщение отдельно
Старый 03.03.2010, 00:36   #5
tormoz
Гигант индустрии
 
Аватар для tormoz
 
Регистрация: 14.12.2005
Сообщений: 2,785
Написано 1,183 полезных сообщений
(для 4,437 пользователей)
Ответ: Re: Ответ: EntityFX, EntityAlpha, Entitytexture не влияет на B3D

Сообщение от battou Посмотреть сообщение
KingMaks vbmenu_register("postmenu_140318", true);
Спасибо.) Помогло.
KnightmareКакую справку? Если про справку самого блитца то я её разумеется всё шершу перед постом сюда, там ни слова небыло. А поиск да, что-то ступил.

А что именно за справка такая? Можете ссылку дать?
LoadAnimMesh, similar to LoadMesh, Loads a mesh from an .X, .3DS or .B3D file and returns a mesh handle.

The difference between LoadMesh and LoadAnimMesh is that any hierarchy and animation information present in the file is retained. You can then either activate the animation by using the Animate command or find child entities within the hierarchy by using the FindChild(), GetChild() functions.

The optional parent parameter allows you to specify a parent entity for the mesh so that when the parent is moved the child mesh will move with it. However, this relationship is one way; applying movement commands to the child will not affect the parent.

Specifying a parent entity will still result in the mesh being created at position 0,0,0 rather than at the parent entity's position
__________________
(Offline)
 
Ответить с цитированием