Показать сообщение отдельно
Старый 16.06.2011, 21:49   #6
dsd
Мастер
 
Аватар для dsd
 
Регистрация: 13.06.2011
Сообщений: 1,103
Написано 481 полезных сообщений
(для 1,836 пользователей)
Ответ: Две текстуры на 1 меш

TextureCoords texture,coords
Parameters
texture - name of texture
coords -
0: UV coordinates are from first UV set in vertices (default)
1: UV coordinates are from second UV set in vertices

Description
Sets the texture coordinate mode for a texture.

This determines where the UV values used to look up a texture come from.
позволяет установить на какие координаты текстура наложится
VertexTexCoords surface,index,u#,v#[,w#][,coord_set]
Parameters
surface - surface handle
index - index of vertex
u# - u# coordinate of vertex
v# - v# coordinate of vertex
w# (optional) - w# coordinate of vertex
coord_set (optional) - co_oord set. Should be set to 0 or 1.

Description
Sets the texture coordinates of an existing vertex.
Позволяет манипулировать координатами.

хотя есть еще загадочная команда Tform которая тоже шевелит координатами, но я её пока не понимаю.
(Offline)
 
Ответить с цитированием