BBDECL void BBCALL xStretchRect ( Texture * texture1,
int x1,
int y1,
int width1,
int height1,
Texture * texture2,
int x2,
int y2,
int width2,
int height2,
int filter
)
Copys data from one texture to another using hardware accelerated method.
Parameters:
texture1 Source texture handle
x1 x coordinate of top left corner of source rectangle
y1 y coordinate of top left corner of source rectangle
width1 Width of source rectangle
height1 Height of source rectangle
texture2 Destination texture handle
x2 x coordinate of top left corner of destination rectangle
y2 y coordinate of top left corner of destination rectangle
width2 Width of destination rectangle
height2 Height of destination rectangle
filter Filtering method
|
Почему то копирует только нарисованные мной текстуры. А загруженные не хочет.
seaside_tex=xLoadTexture("tex/Gravel01.jpg");
normal_tex=GrimMagicPikcha(512,1.99,xMillisecs());
int width=256;
megatex=xCreateTexture(1024,1024);
//это не работает
xStretchRect (seaside_tex,0,0,width,width,megatex,0,0,width,width,6);
//а это работает
xStretchRect (normal_tex,0,0,width,width,megatex,0,0,width,width,6);
Какой нужен волшебный флаг или манипуляции с текстурами?