Показать сообщение отдельно
Старый 09.04.2014, 17:00   #253
mr.DIMAS
Дэвелопер
 
Аватар для mr.DIMAS
 
Регистрация: 26.12.2006
Адрес: Санкт-Петербург
Сообщений: 1,572
Написано 547 полезных сообщений
(для 1,540 пользователей)
Ответ: Пишем 3D движок - замену Xors3D

Ну кагбе тут разжевано

http://www.gamedev.net/topic/296413-...render-states/
3) D3D does contain its own internal redundant state checker for non-PURE devices. So when you set the same state twice in a row, that warning message is it's state checker telling you. For that reason, unless you're using a PURE device, a redundant state checker in your own code is only truly useful if it can do it on multiple chunks of state (you can use application specific knowledge here).
Подтверждение тут

http://msdn.microsoft.com/en-us/libr...=vs.85%29.aspx
__________________

(Offline)
 
Ответить с цитированием
Эти 5 пользователя(ей) сказали Спасибо mr.DIMAS за это полезное сообщение:
Кирпи4 (10.04.2014), HolyDel (09.04.2014), moka (10.04.2014), Mr_F_ (09.04.2014), Samodelkin (09.04.2014)